• bugün (192)
  1. a101'den alışveriş yapmak rus ruleti gibi bir şey. bir gün alıyorsun o mozzarella peyniri harika, ertesi hafta aynı ürün resmen plastik tadında. ama yine de gidiyorsun, çünkü fiyatlar cazip. haftalık katalogdaki o iki üç ürün için bütün mahalle akın ediyor, normal marketlerde aynı ürünün yarı fiyatına satılıyor. benim gibi emekli memur maaşıyla geçinen biri için bu mecburiyet aslında. ama bazen indirim diye aldığın ürünlerin son kullanma tarihine dikkat et, iki gün sonra bayatlamış ekmekle karşılaşmak can sıkıcı. yine de tavsiyem, markalı olmayan ama taze görünen meyve sebzeyi tercih et, bir de o meşhur şarküteri ürünlerinden uzak dur.