• bugün (198)
  1. uygulamayı indirdim, bindim, gittim; sonra faturalandırma kabus başladı. yorumlarda herkes aynı şeyden yakınıyor: mesafe şişirme, gecikme cezaları. teknik altyapı gerçekten zayıf, biniş sonrası harita donuyor, sürücüye ulaşamıyorsun. bir de akşam saatlerinde fiyatın uçtuğunu iddia edenler var, doğru mu bilmem ama şikayetler oldukça yoğun. sanki herkes birbirini yolcu etmeden para kazanma derdinde.