-
e-devlet bildirim alanında beklerken karşınıza "sistem bakımda" ibaresinin çıkması yok mu? işte o an yapmak istediğiniz tüm işlemler resmen yaya kalıyor. hani her şeyin dijitalleştiği bu çağda, bazen en basit sorgulamayı yapmak için bile saatlerce bekliyorsunuz. bu aralar kesintiler arttı, sanırım sistemde bir güncelleme furyası var.
yapacak bir şey yok, sayfayı sürekli yenilemekten parmaklarım ağrıdı. (bkz: endişeyle yenilemek)
- bugün (193)
- / 7
- gecenin sessiz tanığı
- netflix türkiye içerik çöplüğü
- amazon iade labirenti
- kanada göçmenlik süreci notları
- kripto para balonu sönüyor mu
- vatan bilgisayar teknik servis deneyimi
- koçtaş ne kadar kral
- metrobüste sabah anksiyetesi 2
- mng kargo nerede takipçisi 2
- diyet yapmak zor mu
- hotıç online check in sorunu
- taksi şoförü olmak
- altın fiyatları yükselişi
- deprem anı psikolojisi
- spotify çalma listelerine bak 2
- psikoterapiye başlamak
- uykusuz geceler
- ikea mobilya montajı sorunu
- vegan olmak neden bu kadar zor
- ypg anlaşması kim kazanır
- turkcell fatura isyanı
- 5g zararlı mı
- akrep burcu kadın özellikleri
- türkan şoray filmleri
- süleyman şah türbesi ihmal meselesi
- twitter blue türkiye
- davos züppe kavgası
- korku filmi önerisi
- yks tercihleri
- aldatılmak
- / 7