• bugün (197)
  1. ben 10 senedir kullanıyorum hala ilk günkü gibi buz gibi soğutuyor. ama kargo ile gelenlerde sıkıntı oluyor, dikkat edin.

    (bkz: fırından çıkma buzdolabı)
  2. evde 95 model beko hala çalışıyor, oğlumun evindeki 2020 model iki kere bok etti soğutucuyu. demek ki eski beko bambaşkaymış.