-
ben 10 senedir kullanıyorum hala ilk günkü gibi buz gibi soğutuyor. ama kargo ile gelenlerde sıkıntı oluyor, dikkat edin.
(bkz: fırından çıkma buzdolabı) -
evde 95 model beko hala çalışıyor, oğlumun evindeki 2020 model iki kere bok etti soğutucuyu. demek ki eski beko bambaşkaymış.
- bugün (197)
- / 7
- online alışveriş
- süper loto devretti mi 2
- e devlet çöktü yine digital kaos
- koton beden tutarlılığı
- thy uçuş kalitesi
- n11 de satıcı riski
- koçtaş ın halleri
- formula 1 türkiye 2
- nato trump eşitlik ister
- mcdonalds drive thru sıkışıklığı
- twitter blue türkiye macerası
- bitaksi yorumları hüsran
- tıp mı mühendislik mi yoksa avrupa mı
- ptt kargoyla dertlerimiz bitmiyor 2
- pınar et güvenilir mi söylentileri
- şener şen oyunculuğu
- en iyi spotify listeleri
- almanya vs hollanda
- gecenin sessiz tanığı
- netflix türkiye içerik çöplüğü
- amazon iade labirenti
- kanada göçmenlik süreci notları
- kripto para balonu sönüyor mu
- vatan bilgisayar teknik servis deneyimi
- koçtaş ne kadar kral
- metrobüste sabah anksiyetesi 2
- mng kargo nerede takipçisi 2
- diyet yapmak zor mu
- hotıç online check in sorunu
- taksi şoförü olmak
- / 7