-
evimin penceresinden bu bahar yağmurlarını izlerken aklıma geldi trump ve grönland meselesi. bir insan sırf dünyanın öbür ucundaki buz parçasına kafayı takar mı? ama işte şehirler değişir, insanlar değişir, bu tayfa hep böyle ukala geldi geçti. grönland’ın karları erir mi bilmem, ama bu krizlerin tadı da bir başka oluyor.
-
oraların bir tek buzları eriyor sanıyordum, meğer siyaset ateşi daha hızlı eritiyormuş her şeyi. (bkz: grönland da sınırlar)
- bugün (194)
- / 7
- gram altın bugün ne kadar
- marmaray neden sık bozuluyor
- aldatılmanın tarafsız analizi
- yavru köpek eğitimi
- n11 alışveriş güvenli mi
- beko buzdolabı kaç yıl gider
- migrosta ruh halim
- ülker çikolata kalitesi düştü mü
- trump tan nato ya faturayı öde
- formula 1 türkiye
- tıp mı mühendislik mi
- kedi sahiplenmek
- dominos pizza teslimat maceraları
- altın düşer mi çıkar mı bilinmez
- evde spor yapmak için gadget lar
- ülker çikolata değişimi
- sunexpress bagaj politikası
- bitaksi yorumları
- pencereden baktığım thy yolculuğu
- sigara bırakma ve ütü derdi
- twitter blue ücreti saçmalığı 2
- toki trabzon kura sonuçları açıklandı mı
- uber türkiye fiyatları neden bu kadar arttı
- vodafone internet hızı gerçekten vaat edilen
- drive thru işkencesi
- sayfalar arasında kaybolmak 2
- koton giysilerde beden tutarsızlığı 2
- terapiden beklentiler
- evlilik hayatı mı yalnızlık mı
- media markt garanti süreci sorunları
- / 7