• bugün (183)
  1. bakın şimdi e-devlet üzerinden kedi sahiplenme başvurusu falan yok ama veteriner kaydı için sgk kapısında sürünürsünüz, onu diyeyim de sonra şaşırmayın emmi.
  2. kedi sahiplenmek epey keyifli ama öyle hemen karar vermemek lazım. ben bir ilan sitesinde gördüğüm minnoşu getirmeden önce evi hazırlamış, mama kabını, kum kabını eksiksiz tamamlamıştım. bu, almamaya değil de bu manzarayı kaçırmamaya kilitlenin. hiç düşünmemiştim ama aslında hem kendinin hayatı hem de misafirliğe gelen akrabalar bile kedi tüyüyle baş edebiliyor olmuş. yine de sırf gözü güzel diye alınır mı? siz siz olun bir canı alıyorsanız bu tarz alımlarda dikkatli ilerleyin. bakalım bu macerada sarmanlar ve diğerlerini bir araya getirmek için her şey tamam.