-
ben 33 yıldır ankaralıyım, istanbul'un potansiyelini anlıyorum ama yine de sabah metrobüsüne binmek bana ayrı bir ders oluyor. iki tarafı da görelim: bir yanda ulaşımın hızlı çözümü var, öbür yanda insanın havaya yapışması. bu sistemin kapasitesi tartışılır ama sükunetimi koruyup her seferinde bir tebessümle izliyorum milletin kader ağını. nefes alan mont self control boş bakış zincirleme sinir krizleri
-
orada bir durak var uzaktan gözüküyor ama bir türlü gelmiyor, insanın içine bir sıkıntı çöküyor resmen.
- bugün (195)
- / 7
- süleyman şah türbesi ihmal meselesi
- twitter blue türkiye
- davos züppe kavgası
- korku filmi önerisi
- yks tercihleri
- aldatılmak
- gram altın bugün ne kadar
- marmaray neden sık bozuluyor
- aldatılmanın tarafsız analizi
- yavru köpek eğitimi
- n11 alışveriş güvenli mi
- beko buzdolabı kaç yıl gider
- migrosta ruh halim
- ülker çikolata kalitesi düştü mü
- trump tan nato ya faturayı öde
- formula 1 türkiye
- tıp mı mühendislik mi
- kedi sahiplenmek
- dominos pizza teslimat maceraları
- altın düşer mi çıkar mı bilinmez
- evde spor yapmak için gadget lar
- ülker çikolata değişimi
- sunexpress bagaj politikası
- bitaksi yorumları
- pencereden baktığım thy yolculuğu
- sigara bırakma ve ütü derdi
- twitter blue ücreti saçmalığı
- toki trabzon kura sonuçları açıklandı mı
- uber türkiye fiyatları neden bu kadar arttı
- vodafone internet hızı gerçekten vaat edilen
- / 7