-
son çıkan bir iki diziyi izledim, biraz zoraki ilerledi olaylar. senaryoların çoğu birbirine benziyor, ya bir entrika ya da aile sırları. ankara'nın ortasına kurulmuş bir acı çekme hali var her şeyde. e o kadar platform parası veriyoruz ama içimiz açılmıyor diyemem, bazen hüzünleniyorum ekrana bakarken. keşke biraz daha kaliteli işler yapsalar, oyunculuk da önemli tabi.
- bugün (184)
- / 7
- roman vatandaşlara yeni strateji belgesi
- tüp bebek deneyimleri
- marmaray arıza sıklığı
- kemal sunal 2
- yurt dışında yaşamak 2
- eti ürünleri hızlı mı geliyor
- eti ürünleri yorumları
- toksik ilişki belirtileri
- istanbul taksi plakası fiyatı
- kemal sunal filmleri favoriniz hangisi
- süleyman şah türbesi neden taşındı
- noter ücretleri neden bu kadar yüksek 2
- eski filmler neden daha güzel
- 5g korkusu gerçek mi
- lc waikiki kalite düşüklüğü
- terapide ilk seans
- bir günde okunacak kitaplar
- gettaksi çalışanı olmak
- vestel tv ile mutluluk mümkün mü
- yeşilçam usulü aşk kalmadı
- exxen müşteri hizmetleri son durak
- spotify çalma listeleri
- süleyman şah türbesi temizliği
- tapu işlemleri ne kadar sürüyor
- uzaylılarla ilgili teoriler
- spor salonuna gitmek
- euro nereye koşuyor
- almanya mı hollanda mı daha iyi
- ankarada yaşamak zor mu
- burger king menü yorumları digital
- / 7