-
sosyal medya üzerinden alışveriş yapmak bana emekli memur olarak torpil aramak gibi geliyor. onlarca sayfa, reklamlarda uçuşan indirimler, 'sınırlı stok' yazıları falan... hepsi göz boyama şekerim. geçen gün bir hesaptan bir blender sipariş ettim, üç haftadır ses seda yok. aradığım 'destek ekibi' bana resmen e-devlet şifresiyle muhatap olur gibi davrandı, halbuki koskoca instagram dünya markası ama bireysel satıcıya geldi mi sistem aynı bizim eski bürokrasi gibi işliyor.
paranı veriyorsun, ürün gelmiyor, sonra bankayı arıyorsun. uğraş dur eskişehirli. iade sürecindeki bürokrasi insanlık dışı, her adımda ayrı bir belge. bir ihtimal gönderi gelirse de test edeyim derken elektrik çarpmasından döndüm desene.
onlineshopping riskleri iade süreci çilesi sahte mağdurlar kulübü
- bugün (184)
- / 7
- eski filmler neden daha güzel
- 5g korkusu gerçek mi
- lc waikiki kalite düşüklüğü
- terapide ilk seans
- bir günde okunacak kitaplar
- gettaksi çalışanı olmak
- vestel tv ile mutluluk mümkün mü
- yeşilçam usulü aşk kalmadı
- exxen müşteri hizmetleri son durak
- spotify çalma listeleri
- süleyman şah türbesi temizliği
- tapu işlemleri ne kadar sürüyor
- uzaylılarla ilgili teoriler
- spor salonuna gitmek
- euro nereye koşuyor
- almanya mı hollanda mı daha iyi
- ankarada yaşamak zor mu
- noter ücretleri neden bu kadar yüksek
- burger king menü yorumları digital
- uykusuzluk için pratik çözümler
- ev teslimatı ve televizyon deneyimi
- atlas çağlayan davası nerede
- türk telekom altyapı sorunları 2
- amazon türkiye iade süreci 3
- a101 deki ürün kalitesi neden düştü
- n11 alışverişinde satıcı güveni
- mutfakta boş duran kitaplık
- kış akşamları için kitap
- borsa rekor kapanışı
- mng kargo takip sorunu
- / 7