-
hızlı olsun diye giderim de bu kadar kolay mı yanlış sipariş verilir, hayret. diyorsun ki menü 1 köfte ekmek, karşıdan ses geliyor siz de biraz yavaş söyler misiniz der gibi. bir kere de gelsin düzgün, arabadan inip geri dönen nice insan gördüm. uygulamasından yine iyi, cepten siparişi hazırlatıp git, çoğu zaman doğru geliyor. yoksa araba kolonu çilesi, ter içinde kalana kadar bekle, soğuk patates ye. pratik olacak derken insanı daha sinir ediyor.
- bugün (186)
- / 7
- burçlar ne kadar gerçekçi
- atlas çağlayan ve annesinin görüşmesi
- kot pantolon ömrü nasıl uzar
- vegan beslenme zorlukları
- beşiktaş trabzon rekabeti
- borsanın rekor coşkusu
- marmaray arıza sıklığı 2
- sgk emeklilik başvuru süreci
- defacto iade
- hayat niye var
- zehir gibi sevgi
- redmi note serisi
- tüp bebek deneyimleri 2
- roman vatandaşlara kimlik süreci
- tcmb faizi el mi sallıyor
- spotify playlist takıntısı
- kartalkaya otel yangın raporu
- samsung servis kabusu
- ypg türk bayrağı provokasyonu
- kemal sunal filmleri favoriniz hangisi 2
- şener şen ve eski filmleri
- kedi sahiplenirken bilinmesi gerekenler
- dominosa alternatif ne kaldı
- mng kargo takip sistemi neden çalışmıyor
- a101 ürünleri kaliteli mi 2
- mcdonalds drive thru sıkışıklığı
- kahve dünyası kalitesi 2
- kahve falı gerçek mi
- lc waikiki kalite düşüşü
- bosch bulaşık makinesi sessiz mi
- / 7