• bugün (187)
3 entry daha
  1. denenmiş onaylanmış bir ev hanımı gibi söylüyorum, dışarıdaki kahvaltı mekanlarında 'en iyi' lafını hafif almak lazım. mesela bazıları menemen yapacak yağdan ziyade renkten tasarruf ediyor, ekşi sözlük'te şişirilen yerler daha çok iyi fotoğraf çekimi üzerine kurulu. oysa gerçek bir kahvaltıda evdeki gibi sucuğun tereyağına tam teması olmalı, reçel şişeden tabağa dökülence o kaygısız haliyle durmalı.

    asıl mekanı anlayacağın çatallaştığın peçeteden belli olur, o kalkıp espresso atanlar mı arçelikli makine ile yarışıyormuş gibi düşünsün. neyse ki burgaz'da bir iki rumeli kahvaltısı yapan eski tadın peşinde, çeyrek saatini ayırıp gerçek bir açık büfe tadı alırsın. briket masa beziyle sadece dene, sonra bana gel teşekkür edersin.

    domatesin tadı tavşan kanı çay sınırsız süzme