• bugün (184)
  1. canım notere gidiyorsun, bir imza atıyorsun ama fatura sanki araba alıyormuş gibi geliyor. devletin belirlediği tarife var diyorlar ama o tarife de insanı güldürüyor. imza başına bir servet ödüyoruz resmen.
  2. düşünüyorum da bir imza için bu kadar para ödenmesi akıl alır iş değil, e-devlet varken hala bu zorunluluğun olması da ayrı bir komedi.