-
hayatımda ilk kez terapi almaya karar verdiğimde randevu almak ayrı bir dertti. devlet hastanesinde sıra bulmak imkansız, özelde de fiyatlar uçmuş durumda. gittikten sonra terapistin 'nasıl hissediyorsun' sorusuna 'iyiyim' deyip geçiştirmenin anlamsızlığını yaşadım. iyi de geldin be, paraya yazık.
-
oğlum geçen yıl başladı, ilk seansa giderken 'baba ben ne yapacağım?' dedi. bir kere adım atınca rahatlıyormuş, kalanı tecrübeymiş.
- bugün (197)
- / 7
- migrosta ruh halim
- ülker çikolata kalitesi düştü mü
- trump tan nato ya faturayı öde
- formula 1 türkiye
- tıp mı mühendislik mi
- kedi sahiplenmek
- dominos pizza teslimat maceraları
- altın düşer mi çıkar mı bilinmez
- evde spor yapmak için gadget lar
- ülker çikolata değişimi
- sunexpress bagaj politikası
- bitaksi yorumları
- pencereden baktığım thy yolculuğu
- sigara bırakma ve ütü derdi
- twitter blue ücreti saçmalığı 2
- toki trabzon kura sonuçları açıklandı mı
- uber türkiye fiyatları neden bu kadar arttı
- vodafone internet hızı gerçekten vaat edilen
- drive thru işkencesi
- sayfalar arasında kaybolmak 2
- koton giysilerde beden tutarsızlığı 2
- terapiden beklentiler
- evlilik hayatı mı yalnızlık mı
- media markt garanti süreci sorunları
- uber in türkiye fiyat politikası
- trump ve nato adaleti
- lc waikiki kalite çıkmazı
- beşiktaş trabzon rekabeti
- tecilli hayat yorgunluğu
- kripto para neden bitti
- / 7