• bugün (186)
  1. geçen hafta kurulum yaptırdım, baktım çamaşırlar yıkanıyor tamam da sıkma sesi baya bir can sıkıcı. komşular zaten kapıya dayandı ilk gece. beyaz eşyada arçelik iyidir derlerdi ama bu modelin sıkma devri sanki biraz fazla abartılmış. yine de çamaşırlar tertemiz çıkıyor, ütü bile istemiyor bazıları. bir de enerji sınıfı a+++ olunca faturaya yansıması az olur diye umuyorum.
  2. eskiden arçelik bir makine alırdın, yıllarca hiç sorun çıkarmazdı. şimdi bir tane aldık, iki sene olmadı program atıyor, elektronik kartı arızalanıyor, servisle uğraş dur. o zamanlar tamirci gelirdi iki dakikada hallederdi, yağlı paçavralarla kurcalardı, simsiyah elleriyle çalıştırırdı. şimdi her yer bilmem ne modülü, yazılım yüklemeli. neyse ki, yine de arçelik başına bir şey gelse kimseyi yarı yolda bırakmaz ama, eski tadı yok, bir kere onu söyleyeyim.