-
abi kargo gelene kadar hevesle bekliyorsun, ürün çıkınca hata var hemen. iade başlatmak için bir sürü menü, etiketi telefonla okutursun vs. uygulama arayüzü karışık, bir yerden iade kodu alana kadar canım çıktı. sonra kargoya ver, takip et. sonuçta para iadesi 10 gün sürdü, pratik değil bence.
(bkz: amazon iade talimatı) -
amazon türkiye'nin iade süreci aslında sandığımdan daha sistemli. kargoyu veriyorsun, takip numarası geliyor, paran birkaç gün içinde hesabına yatıyor ama gel gör ki bazen 'iade kabul edilmedi' gibi sinir bozucu bir mail alıyorsun.
- bugün (196)
- / 7
- bitaksi şikayetleri 2
- kemal sunal ve teknoloji 2
- spotify premium geçmeye değer mi
- 5g teknolojisi riskli mi
- türkan şoray efsanesi
- tüp bebek tedavisi macerası
- tarkan vs mustafa sandal
- yks tercihleri uzaktan bakmak
- uzayda ses var mı
- tıp mühendislik karşılaştırması
- burger king menüleri hangisi iyi
- twitter blue a para verilir mi
- türk telekom
- uber in türkiye fiyat politikası 2
- davos zirvesinde trump rüzgarı
- ikea montaj hizmeti ücretleri
- mavi jean neden bu kadar dayanıklı
- lc waikiki kalite düşüklüğü
- fenerbahçe borç yapılandırmasından çıkış 2
- bekonun dayanıklılık sırrı
- ypg provokasyonu ve bayrak 2
- istanbul taksi plakası fiyatı
- lc waikiki kalite düşüşü
- vestel televizyon kullanıcı yorumları
- ypg bayrak provokasyonu
- arçelik çamaşır makinesi kullananlar
- bitaksi deneyimleri ve yorumlar
- yks tercih telaşı
- lc waikiki ürün kalitesi
- istanbulkart dolum sorunları
- / 7