-
bak canım, ben çoğu işi yayan hallederim de akşam market alışverişi gibi yük olunca illâ taksi lazım. bitaksi'yi açıyorsun 'şu kadar dk sonra geliyor' diyor, saatler sonra hala ulaşım modundavi kadın şoför bile denk gelebiliyorsuz. geçen beko çamaşır makinesi siparişini kapıya bırakmışlar ondan sonra gelen taksiciye torpil yaptım vallahi. uygulama üzerinden çağırınca bir de komisyon bindiriyor, saman balyası taşıtsan bu kadar zarar olmaz.
- bugün (197)
- / 7
- toksik ilişki belirtileri 2
- toki trabzon kura sonucu
- lc waikiki kalite çöplüğü
- grönland ve abd
- ypg ve türk bayrağı
- ikea mobilya kurulumu
- e devlet yine çöktü mü
- n11 satıcı güvencesi
- marmarayın arıza maratonu
- evden çalışanların yalnızlığı
- gurbetçi tercihi
- istanbulda sabah keyfi yapanlar
- ölüm sessiz bir vedalaşma
- bim aktüelde beko çamaşır makinesi aldım 2
- pencereden kargo takibi
- psikolog seçimi
- ölüm sonrası boşluk
- istanbulda yaşam
- bitaksi şikayetleri
- garanti bbva uygulaması incir çekirdeği
- anksiyeteyi yenme yöntemleri
- sağlıklı yemek trendleri
- netflix izleme alışkanlıkları
- ofis dedikodusu
- nato trump eşitlik ister
- evde spor yapmak
- flo ayakkabı konfor testi 2
- süleyman şah türbesi bakımı
- sütaş markası ve ürünleri
- tapu müdürlüklerinde işlem hızı
- / 7