• bugün (193)
2 entry daha
  1. domino's şubelerinin çoğu loş ve incin, uygulamadaki görsellerle alakası yok resmen. teslimat da gecikince soğuk pizza yemek zorunda kalıyorsun, hiç pratik değil.