• bugün (193)
  1. uçak kalkarken pencereden izledim, 'hadi hayırlısı' dedim ama tam o sırada uçağın gölgesi yerdeki minibüse düştü, içimden 'uçağa binmiştim kesin bir şey olacak' geçirdim. meğer thy çalışanları havalimanında e-devletten fazla işlemle uğraşıyormuş. emekli memur gözüyle söylüyorum, bu bilet işleri sgk'dan karmaşık. bu tarz bagaj tartısı başka hikaye. bu tarz thy ikrdıbına zam geldi mi. bu tarz son model uçaklar yine eski.
   tümünü göster