• bugün (198)
  1. türkiye'den çıkıp alman pasaportunu aldın diyelim, bu sürece hiç girme derim. giriş portalı gerizekalı, resim boyut şartı var, pdf yüklenmiyor diye 3 kere hata verirsin. ee tabii sende de ''system failure'' yazıp sakin kalacak kadar nerd sin, o görseli paintten kırparsın. sonra sisteme girip işlem tarihi verirler, dümdüz 2 hafta sonrasına randevu. o randevudan sonra da içi boş ''sıranız alınmıştır'' maili atarlar. tıklarsın linke, ''işlem yapılamadı'' yazar ya aynen öyle.
   tümünü göster