• bugün (197)
  1. abartma kötü, ama iyi desem saf. hemen her yoruma 'rüya gibiydi' yazmışlar. kardeşim klima patlamış, pervane dönüyor, sana mı rüya? ben olsam fotoğraflarla bire bir setup kurar, envayi çeşit selfie atarım ama kusur varsa söylerim. bazı yorumlar var ki mesela 'duşakabin dar' dendi mi anla ki adam cidden objektif. çamaşır suyu kokusu diyen otel yorumu okudum, inandırıcıydı. yani dürüst olana kargolar gecikmeden ulaşır.
   tümünü göster