• bugün (198)
  1. uzun yılların devlet memuruyum, şu döviz işine iyice kafayı taktım. memur maaşıyla adam gibi birikim yapamıyoruz ama insan yine de bir kenara euro atıyor. bana sorarsanız euro yaz aylarında bir daha tırmanışa geçecek, çünkü bizim ekonomi dediğin şey zaten yokuş aşağı koşmaya devam ediyor. yeni haberler geliyor ama kimsenin cebinde niyet ne? neyse, ben emekli oldum, dövizle uğraşmaktan karıncalandı canım. sabah e-devlet açıyorum, akşam kurlara bakıyorum; yine de bir memur soğukkanlılığıyla izliyorum bu terk edişi. belki bir gün düzelir, ama o zamana kadar eurolari yorgan altında saklamayı öğrendik.