• bugün (194)
  1. istanbul'da pencereden iki sokak kedisine bakarken düşünüyorum: bugün yediklerim etsiz miydi? yoo değildi. ama zorlukları da görüyorum, market reyonu küçük, dışarıda salata yanında iki zeytin bulamıyorsun. yine de saygı duymamak olmaz, en azından ne yediğinin bilincinde bir hayat ve bunu tercih eden birileri varsa saygım sonsuz.
   tümünü göster