• bugün (188)
  1. ben yıllar önce iş için gittim yurt dışına, her akşam elimin altında telefon, ama saat farkından kimseyi arayamazsın. akşam 8'de türkiye'de herkes yemek masasında, sen ise orada hazır sandviç yiyorsun. iş arkadaşları 'bugün ne yaptın' diye sorar, cevap veremezsin. sonuçta anlamazlar, onların rutini bambaşka.

    bu yalnızlık insanın bankacılık işlemlerini bile etkiliyor. internet bankacılığı rodriguez benzeri bir yabancı dil kullanmak zorunda kalırsın, (bkz: memlekette ne olsa iyi) yanlışlıkla birine borç mu atacaksın? 3 gün uğraş. her şey hazır, ha deyince halletmek yok burada. tecrübeyle sabit boşa çekmeyin kendinizi.
   tümünü göster