• bugün (183)
  1. istanbul'da taksi plakası sahibi olmak artık sadece bir avuç insanın işine yarıyor, uygulamalarla falan bile bu iş düzelmedi. bindiğim taksilerde hala açılmayan klima, 'kart geçmez abi' tripleri var; plaka fiyatları uçmuş gitmiş ama hizmet aynı kalitesiz. plaka yatırım aracı olmuş, taksi binene değil, kiralayana yarıyor.
   tümünü göster