• bugün (184)
1 entry daha
  1. emekli memur olarak e-devlet'ten de takibini yaptım sgk'dan da takibini yaptım ama mng'nin sisteminden bir türlü bulamadım. kargonun nerede olduğunu bilmiyorum ama emekli maaşım geç kalsa bu kadar sinirlenmezdim.

    (bkz: kargom nerede sorunsalı)