• bugün (184)
6 entry daha
  1. on yıllardır koton müşterisiyim, ben bu işten anlarım diyeyim size. geçen sezon internetten bi gömlek sipariş ettim, aldığım beden standarttı ama üstüme ayrı bi artistik durdu... kollar bir garip, yaka açıklığı kaşık gibi. marka kalitenin zamanla düştüğünü hissediyorum, butikten alışveriş yaparken dahi dikkat etmek lazım, kol kesimleri ve malzeme kalitesi önceki yılların eski tadını vermiyor. ha belki deneyiminizi mağazada üstünüzde deneyerek yapın derim; online alışveriş riskli bence, hesaplar havada kalıyor, mahcup olmayın. hele bir de bunca yılın tecrübesi var, ben sizi bilgilendirmemiş olmayayım. nitekim bu saatten sonra koton giyip dolaşacak biri iki kere düşünsün.