• bugün (184)
  1. anneannemin akşamüzeri yoğurt mayaladığı dönemler vardı. markalaşma öncesi gerçekten daha mı iyiydi bilmiyorum lakin sütaş markasını ambalajında görünce garip bir güven hissi oluşuyor. günümüzün kaotik fiyat dengesinde bir litre sütün bu kadar uzun ömürlü olmasına şaşırıyorum. tereyağı konusunda ise net: rengi ve kıvamı diğerlerine fark atıyor. ayranı da var aklımda, eski gazoz şişelerini andıran tadıyla biraz özlüyorum galiba eski günleri.
   tümünü göster