• bugün (189)
  1. burada devlet siteleri molatik rapor falan derken işler internetten yürüyor ama hala yerleşik düzene tam oturmamış gibi hissettiriyor. bazen ödeme sayfası çöker, bazen reddeder; gurbetçi olarak uğraşmak insanı yoruyor doğrusu. ek olarak şu konu da var e devlet minnoş masum
   tümünü göster