• bugün (183)
  1. bir arkadaşım getirmişti ilk duyduğumda, acayip övgüler alıyordu ama ne zamandır düzenli tüketiyorum pek de bi numarası yokmuş gibi geldi. americano makineden falan farksız, çekirdekleri iyi muhafaza edemedikleri belli ki... oysa böyle markalara insan güveniyor, içim ısınsın isterdim. belki de benim damak tadım sorunlu, artık arkadaşa kalsa ben sızlanan bir yazarım. ama bence bir kahve düşkünü olarak, her ortama uygun bir çözüm bulamadığımız kesin.
   tümünü göster