-
bir arkadaşım getirmişti ilk duyduğumda, acayip övgüler alıyordu ama ne zamandır düzenli tüketiyorum pek de bi numarası yokmuş gibi geldi. americano makineden falan farksız, çekirdekleri iyi muhafaza edemedikleri belli ki... oysa böyle markalara insan güveniyor, içim ısınsın isterdim. belki de benim damak tadım sorunlu, artık arkadaşa kalsa ben sızlanan bir yazarım. ama bence bir kahve düşkünü olarak, her ortama uygun bir çözüm bulamadığımız kesin.
- bugün (183)
- / 7
- a101 deki ürün kalitesi neden düştü
- n11 alışverişinde satıcı güveni
- mutfakta boş duran kitaplık
- kış akşamları için kitap
- borsa rekor kapanışı
- mng kargo takip sorunu
- toki trabzon kura sonuçları açıklandı mı
- tüp bebek sürecinde moralin önemi
- toksik ilişkilerin belirtileri 2
- kartalkaya faciası rapor bekliyor
- blutv dizileri vasat mı kaldı
- hepsiburada sipariş geç geliyor
- toksik ilişkiler çağı
- çocuk yapma fikri 2
- exxen müşteri hizmetleri 2
- türkan şoray
- yks tercihleri
- yurt dışında yaşamak
- iki canlı arasında seçim
- 5g kafa karışıklığı
- n11 de alışveriş yaparken nelere dikkat edilmeli
- terapiye başlama hikayesi
- türkan şoray güzelliği
- trendyol kargo faciası
- beko buzdolabı kaç yıl gider
- son dönem türk dizileri 2
- burger king menü tavsiyeleri
- istanbulda yaşamak zor mu
- demet akalın ve pasaport gündemi
- kahve dünyası kalitesi nedir
- / 7