• bugün (183)
  1. ben daha dükkanın ilk açıldığı günlerden yerim, o vakitler patates kızartmasının unutulmaz bi tadı vardı. şimdiki whopper‘lar da iyi ama alt yaprak marulunu kesmekte cimri davranıyorlar nedense. o eski tip burger king iştahı kalmamış gibi geliyor bana bazen. yine de et suyundan süzülen o soğan tadı yok mu, ondan vazgeçemiyorum. eğer gidersen steakhouse menüyü öneririm, doyurucu oluyor insan hafif bir sızı dağlar gibi doluyor.
   tümünü göster