-
uzun yılların devlet memuruyum, şu döviz işine iyice kafayı taktım. memur maaşıyla adam gibi birikim yapamıyoruz ama insan yine de bir kenara euro atıyor. bana sorarsanız euro yaz aylarında bir daha tırmanışa geçecek, çünkü bizim ekonomi dediğin şey zaten yokuş aşağı koşmaya devam ediyor. yeni haberler geliyor ama kimsenin cebinde niyet ne? neyse, ben emekli oldum, dövizle uğraşmaktan karıncalandı canım. sabah e-devlet açıyorum, akşam kurlara bakıyorum; yine de bir memur soğukkanlılığıyla izliyorum bu terk edişi. belki bir gün düzelir, ama o zamana kadar eurolari yorgan altında saklamayı öğrendik.
- bugün (197)
- / 7
- iş bulamamak gurbetten bakış
- çocuk sahibi olma kararı
- ölüm var mı yok mu
- spor salonu üyelik tuzakları
- iş bulmanın feveran hali
- noter ücretlerindeki akıl almaz artış
- patron kavgasının ortasında
- burger king menüsü hangisi daha iyi
- sütaş süt ürünleri 2
- 5g nin insan sağlığına etkisi
- deprem anında ne yapmalıyım
- roman vatandaşlara strateji belgesi dağıtıldı
- evde depresyonla baş etme yöntemleri
- aslan burcu erkek ve ben
- istanbul taksi plakası artık kime yarar
- anksiyete ile baş etme
- 5g kafa karışıklığı
- gerçekten korkutan filmler
- toksik ilişki belirtileri 2
- toki trabzon kura sonucu
- lc waikiki kalite çöplüğü
- grönland ve abd
- ypg ve türk bayrağı
- ikea mobilya kurulumu
- e devlet yine çöktü mü
- n11 satıcı güvencesi
- marmarayın arıza maratonu
- evden çalışanların yalnızlığı
- gurbetçi tercihi
- istanbulda sabah keyfi yapanlar
- / 7