• bugün (195)
  1. yılların tecrübesiyle söylüyorum, bu işin doğrusu yok arkadaşım. evlilik dediğin şey düzenin oturmasıyla ilgili, herkes aynı ritimde dans edemiyor. ben iş bankasında 25 yılı devirdim, emeklilikte eşimle aynı evde savaşmak zor iş bu tarz meselelerde sabır anahtar.

    bekarlık ise bambaşka bir hikaye. kendi başına çay içmek, istediğin saate uyumak güzel ama yaşlanınca bir tasa su içecek bir el arayan da ben olurum. gençlere öğüdüm: ikisini de denemeden karar vermeyin bu tarz kararlar hayatın akışını sonsuza dek değiştirir.