• bugün (191)
  1. o kadar çok başvuru yapıyorum ki artık hangi firma olduğunu bile unutuyorum, bir de üstüne mülakatlarda sorulan sorular var ki resmen anket gibi.
  2. gerçekten insanın içini daraltan bir süreç haline geldi. yüzlerce cv gönderiyorsun, çoğundan dönüş bile olmuyor. bazen oturup düşünüyorum, bu kadar emek ve okul yılı sonunda niye bu kadar zor diye. ama sanırım bu dönem herkes için böyle, yalnız değilim.
    (bkz: işsizlik hayatı zehir ediyor)