• bugün (190)
  1. ankaralı biri olarak istanbul bana hep tezat geldi. orada yaşayanlar diyor ki alışırsın ama ben alışamamaktan korkuyorum trafik olsun kalabalık olsun insanın içini sıkıyor. tabii kültürü, imkanları da cabası kıyas kabul etmez ama öyle ucunda gezmek başka yaşamak bambaşka. iki tarafı da anlıyorum ama huzur diyince ankaram ağır basar.