• bugün (192)
  1. dün gece yine n11'de bir alışveriş yaptım, satıcı puanı 4.9'du ama ürün gelince anladım ki o puanların yarısı sahte. tüketici hakem heyeti yollarını bilirim, yine uğraşacağız. almanya'da böyle bir şey olsa satıcıyı anında kapatırlar, burada herkes birbirini kandırıyor. ama yine de uygun fiyata denk gelince insan dayanamıyor, ne yapalım kader.