• bugün (190)
1 entry daha
  1. her siparişte aynı dramı yaşıyoruz, kargo takip numarası alıp mutlu olmak yetmiyor, bir hafta sonra hâlâ "dağıtıma çıktı" yazıyorsa içinizde bir yerlerde bir şey kırılıyor.