-
almanya'da oturduğum için hasretle gönderilen ürünlerin tadına bakınca bildiğim eti repo farklı geldi resmen. burda kağıda sarılı paketleri görüp türkiye'den de istek atanları üzmedim şu ana kadar tadı eskiyo mu diye sorunca emin olamadım.
- bugün (186)
- / 7
- eti ürünleri değişti mi
- a101 sandalyesi 3 ayda dağıldı
- istanbulda yaşamak çekilmez oldu
- aşk acısından kurtulma yolu
- turkcell faturası niye şişiyor
- bosch bulaşık makineleri sessiz mi
- emekliye seyyanen zam beklentisi
- uykusuz geceler ve nedenleri
- şehrin ortasında süt içmek
- akrep kadını özellikleri
- kripto paralar neden çöktü
- blutv yerli dizileri neden sarmıyor
- kedi besleme tecrübesi 2
- toksik ilişkinin gerçek yüzü
- domino s pizza şubeleri neden sevimsiz 2
- şener şen in oyunculuğu
- trendyol ekspres kargo deneyimi
- bitaksi yorumları neden karışık
- flo ayakkabı dayanıklı mı
- n11 alışverişinde satıcı güveni
- hotıç online check in sorunsalı
- üniversite sınavı anksiyetesi
- dolar neden yükseliyor
- roman vatandaşlara yeni strateji belgesi
- amazon türkiye nin insanı şımartan iade politikası
- bir ridgeline bir de tam paraboool
- koton beden tutmuyor resmen
- ikea montaj hizmeti deneyimleri 2
- spor salonu üyelik iptali
- hotıç online işlemler
- / 7