• bugün (186)
  1. izmir'e ilk taşındığımda kordon'da rakı içip 'hayat ne güzel' demiştim ama 30 yıl sonra bakınca o eski günleri mumla arıyorum. şimdi kafelerde aynı börek 40 lira, imren'in yeri bile değişmiş. lakin hala bir başkadır izmir güneşi, her şeye rağmen özlenir. (bkz: izmir de olmanin guzellikleri)