• bugün (188)
  1. vergi dairesinin online ödeme sistemi aslında çalışıyor, buna itirazım yok ama arayüzü güncellemeyi unutmuşlar sanki. girin bakar mısınız şu ekranlara, 2010 yılından kalma bir tasarımla karşılaşıyorsunuz. yine de iş görüyor, kuyruk derdi yok, parayı yatırıyorsunuz çıkıyorsunuz. sadece kredi kartı seçenekleri biraz kısıtlı, ah bir de 'kapamam şu borcu' derken sayfa kitlenirse hayatın anldıbını sorgulatan anlar yaşanabiliyor.

    (bkz: devlet sitelerinin hızı)