• bugün (186)
  1. kısmet oldu gidip gördüm tarafsız değerlendireyim. kampüsü gerçekten büyük, yemyeşil, taksiyle gitmiyorsan yürürsün. eğitim kalitesi hocalara göre değişir; kimi alanında iyi ve dersi zevkli verir, kimi de 'ders var mı yok' kafasında gezer. burs ve yurt imkanları idare eder, lüks bekleme. genel olarak imkanları var, tercih yapılır mı, kişiye bağlı. not ortalaman varsa güzel okursun, yoksa okul bitirene kadar uğraşırsın.