• bugün (192)
  1. ula elli senedir memurum bu sistemin ne kadar bozuk işlediğini ben bilirim. gidip uygulamayı açıyorsun karşında inanılmaz feodal bir arayüz. şifre burada onaylama başka tarafta can hıraş oluyor kahylaksı ambalaj dehderesi mi yapıyorum desen cevap cıkcık. bu memlekette şikayet ettiğimiz her şey zam gibi devlet katlaması, sonra yaşlı emekli başı gelip mobil eskir gibi izler. ara hepsi hatalı işte ne diyeyim sende izbele göndersene haftalık ikramiye var diye...