• bugün (192)
  1. izmir'in şu sıcak günlerinde terapi konuşmak bile iyi geliyor bana canım. bir arkadaşım tavsiyesiyle başladım bu yolculuğa. ilk seansta anlattım anlattım, terapist sadece başını salladı. öyle abartıldığı gibi anında çözüm bulma işi yok yani bu tarz terapiyle ilgili kitaplar yanıltıcıymış.

    yine de avantajlı tarafı var, kendi düşüncelerini fark ediyorsun. ha haftada bir online sipariş geliyor gibi kendine de kargo geliyor aslında. ben beğendim bu tarz yöntemler evde takılmaktan iyidir en azından.