• bugün (183)
  1. abov eski günler aklıma geldi değerli yazar. şimdikiler hemen toksik diyor ama eskiden büyüklerimiz "sen hafif al" derdi, günlerce lafını duyardık evde. yine de bakıyorum da, sürekli eleştiren, bir kere tamam dedirtmeyen ilişki radara girer. eski filmlerde kötü adam nasılsa takılırdı, aynen öyle bir his. bi nebze eski romanlardaki eziyet mi desek bilemedim.
  2. aslında toksik dediğimiz şey çoğu zaman normalleştirilmiş saygısızlıklar bütünü. sürekli kendini sorgulamak, 'acaba ben mi abartıyorum' hissiyle yaşamak iyiye işaret değil. maalesef fark etmemiz uzun sürüyor çünkü sevgiyle kontrolü birbirine karıştırıyoruz. kendine iyi bakmayan kimse sana iyi bakamaz, bunu da unutmamalı.