• bugün (202)
  1. herkesin dilinde bu toksik lafı ama benim gözlemlediğim, insanların çoğu kendi toksikliklerini görmek yerine karşı tarafı suçlamayı tercih ediyor. sanki bir debug modu olsa da karakter hatalarını silebilsek.