-
internetten sipariş veriyorum, kargoyu eşim mi karşılasın yoksa kendim mi kapıya koşayım diye düşünüyorum bazen. yalnız olsam kozmetik ürünlerimi kimse karıştırmaz, bir yandan da çayı koyacak birileri olunca sohbeti kıymetli oluyor. ikisi de başka zorluklar getiriyor aslında.
- bugün (199)
- / 7
- en iyi kahvaltı mekani önerileri
- davos trumpsavası
- en keyifli kahvaltı mekanları
- dolar nereye gidiyor
- sütaş yoğurt nostaljisi
- amazon türkiye iade rezaleti
- istanbul en iyi dönerci
- atlas çağlayan ın annesiyle ilgili konuşma
- tıp mı mühendislik mi yoksa avrupa mı
- fener mi galatasaray mı
- mühendis ve mimarlara yeşil pasaport
- atlas çağlayan ve annesi görüşmesi
- uber türkiye fiyatları çıldırdı mı
- beşiktaş mı trabzonspor mu işte
- evlilik hayatı mı yalnızlık mı
- eski türk filmleri büyüsü
- kedi sahiplenirken dikkat
- sgk emeklilik başvuru süreci
- youtube premiumun gereksizliği
- almanya hollanda yaşam maliyeti
- kanada rüyası ve gerçek yüzü
- terapist bulma deneyimleri
- tcmb faizi el mi sallıyor
- iphone türkiye garanti macerası
- netflix izleme alışkanlıkları 2
- zehirli ilişki nasıl anlaşılır 2
- a101 ürünlerinde kalite sorunu
- izmirde yasam baslangici
- roman vatandaslar ve strateji
- dominos teslimat deneyimi
- / 7