• bugün (198)
1 entry daha
  1. bursa'da yaşayan biri olarak söylüyorum, şehrin göbeğinde oturup bir köye manzarası eşliğinde kahvaltı yapmak gibisi yok. ama yılların tecrübesiyle derim ki, mekan seçerken çalışanların güler yüzü ve ikram edilen çay bile çok önemli. bazı yerler 'sınırsız serpme' diye başlıyor ama sonunda hesap fifi kadar. en iyisi pazar sabahları abide'nin oradaki sadeci amcaya gidip simit-çay-peynir üçlemesini bitirmek, mide yanmaz cüzdan yanmaz.

    serpme krizi abide çayı pazar sabahı