• bugün (185)
  1. windows telefonlardan beri bu markayı severim iyi kötü. fakat artık şöyle bir durum var ki hız testi yaparken prizden fişeğe kadar her şeyi kontrol eder oldum. mesela deniyorum: saat dilimi gece yarısı, tüm komşular yatakta. o servis sağlayıcının bile tahammül etmesi gereken bir an oluyor. kapıdaki modem kutusuyla inatlaşırcasına kabloda sorun mu diye sorup duruyorsun. genel kullanıcı deneyimi ise tek kelimeyle ruh iklimini zorluyor.