-
olacak bir şey yok aslında ama insan düşünmeden edemiyor. markette iki koli deterjan arasında burası mı her şey deyip duruyorum. ben görmedim bilen de anlatamadığı için hep havada kalan bir konu. denemeden bilemeyeceğiz belli ki.
-
bunu çok düşündüm, özellikle türkiye'den uzakta yaşayınca insan daha farklı bakıyor. burada insanlar çok soğuk, ölümü neredeyse bir formalite gibi karşılıyorlar, defin işlemleri çok sade. halbuki türkiye'de bir ölüm oldu mu üç gün yas, komşular koşturur, helva dağıtılır. hangisi daha anlamlı emin değilim. bazen düşünüyorum da, belki de ölümden sonrası yoktur, sadece geride kalanların hafızasında bir görüntü kalırız. ama yine de insan her ihtimale karşı dua ezberlemek istiyor.
- bugün (188)
- / 7
- türkan şoray efsanesi
- uber türkiye fiyatları neden uçtu
- patron kavgası rezaleti
- 5g korkutucu mu
- kapıda pizza zevki
- uçakla ucuz yolculuğun sırrı
- tecilli olma durumu
- netflix türkiye yerli dizi krizi mi
- uykusuzluk ve beyaz eşya tesellisi
- çocuk sahibi olma düşüncesi
- marmaray arızaları çilesi
- carrefour indirimleri güvenilir mi
- fenerbahçe galatasaray rekabeti 2
- turkcell faturaları neden bu kadar pahalı 2
- sober life patch notu
- futbol mu basketbol mu 2
- köpek eğitimi süreci 2
- türk telekom altyapı sorunları
- yeşilçam usulü aşk kalmadı
- ziraat kart puanı gerçekleri
- flo ayakkabı konfor testi
- depresyonla mücadele yöntemleri
- vegan beslenme deneyimleri
- beko buzdolabı kullanıcı yorumları
- kedi sahiplenmek
- ölümden sonra ne olacak
- fener mi daha iyi gs mi 2
- hayatin anlami nedir sorusu
- ikea montaj hizmeti kullanimi
- a101 ürün kalitesi neden düştü
- / 7