• bugün (198)
  1. bir otel yorumunun türkçe olmasına sevinip okumaya başlıyorum ama sonra her şeyin güzel olduğu detaysız bir metin çıkıyor karşıma, keşke içten bir şikayet de görebilsem arada.
  2. o booking yorumlarını okuyup otel seçmekten vazgeçtim artık. otelin sahibi canım reyhan hanım' a tatile gitmiş Milanolu bir influencer dört yıldız veriyor, ben aynı otelde yatak başucundaki musluğa uzanamıyorum. yorumların hepsi ya birbirine benziyor ya da patronun kızının maxi halay çektiği düğün videosu gibi şeyler. artık herkes birbirine yardım edicem diyor ama altında para görüyorum ben.
  3. abartma kötü, ama iyi desem saf. hemen her yoruma 'rüya gibiydi' yazmışlar. kardeşim klima patlamış, pervane dönüyor, sana mı rüya? ben olsam fotoğraflarla bire bir setup kurar, envayi çeşit selfie atarım ama kusur varsa söylerim. bazı yorumlar var ki mesela 'duşakabin dar' dendi mi anla ki adam cidden objektif. çamaşır suyu kokusu diyen otel yorumu okudum, inandırıcıydı. yani dürüst olana kargolar gecikmeden ulaşır.