-
beden tablosuna bakmadan sipariş verince pişmanlık kaçınılmaz. xl yazıp değil m gibi geliyor bazen, ya da tersi. online mağaza ve fiziksel mağaza arasında bile fark olabiliyor. tavsiyem: bir kere deneyip sürekli sipariş ediyorsan kurtarır, ama ilk defa alınacaksa mutlaka uzunluk ve genişlik ölçülerini kontrol et. yoksa iade derdi başlar.
-
koton'da beden konusu hem alkışı hem hayal kırıklığını hakediyor, bir pantalonda 38 yer patırdarken diğerinde 44'le anlaşabiliyor. kabak gibi net söyleyeyim, denemeden internetten almak dipçik kadar sıkıntılı.
- bugün (188)
- / 7
- türkan şoray efsanesi
- uber türkiye fiyatları neden uçtu
- patron kavgası rezaleti
- 5g korkutucu mu
- kapıda pizza zevki
- uçakla ucuz yolculuğun sırrı
- tecilli olma durumu
- netflix türkiye yerli dizi krizi mi
- uykusuzluk ve beyaz eşya tesellisi
- çocuk sahibi olma düşüncesi
- marmaray arızaları çilesi
- carrefour indirimleri güvenilir mi
- fenerbahçe galatasaray rekabeti 2
- turkcell faturaları neden bu kadar pahalı 2
- sober life patch notu
- futbol mu basketbol mu 2
- köpek eğitimi süreci 2
- türk telekom altyapı sorunları
- yeşilçam usulü aşk kalmadı
- ziraat kart puanı gerçekleri
- flo ayakkabı konfor testi
- depresyonla mücadele yöntemleri
- vegan beslenme deneyimleri
- beko buzdolabı kullanıcı yorumları
- kedi sahiplenmek
- ölümden sonra ne olacak
- fener mi daha iyi gs mi 2
- hayatin anlami nedir sorusu
- ikea montaj hizmeti kullanimi
- a101 ürün kalitesi neden düştü
- / 7