-
hele bir de akşam mesaisi çıkışı gittiysen vallahi tövbe. o kadar arabayı kim diziyor sıraya anlamıyorum. herifler iki patates kızartması için kuyrukta 20 dakika bekliyor, gelen ürün yanlış oluyor. 'acı sos istememiştim' diyorsun, suratına bakıp kaşığı üste atıyorlar. bence araba servisi denen şey tamamen bir terbiye sınavı, insanın sinirlerini test ediyor.
-
burada almanya'da araba servisi desen her şey dakikasına ayarlı, ama türkiye'deki şubelere gidince insan ister istemez özlemini çekiyor. yine de o sıcak ekmek kokusu ve sipariş verme telaşı bana oraları hatırlatıyor, ne garip.
- bugün (197)
- / 7
- patron kavgasının ortasında
- burger king menüsü hangisi daha iyi
- sütaş süt ürünleri 2
- 5g nin insan sağlığına etkisi
- deprem anında ne yapmalıyım
- roman vatandaşlara strateji belgesi dağıtıldı
- evde depresyonla baş etme yöntemleri
- aslan burcu erkek ve ben
- istanbul taksi plakası artık kime yarar
- anksiyete ile baş etme
- 5g kafa karışıklığı
- gerçekten korkutan filmler
- toksik ilişki belirtileri 2
- toki trabzon kura sonucu
- lc waikiki kalite çöplüğü
- grönland ve abd
- ypg ve türk bayrağı
- ikea mobilya kurulumu
- e devlet yine çöktü mü
- n11 satıcı güvencesi
- marmarayın arıza maratonu
- evden çalışanların yalnızlığı
- gurbetçi tercihi
- istanbulda sabah keyfi yapanlar
- ölüm sessiz bir vedalaşma
- bim aktüelde beko çamaşır makinesi aldım 2
- pencereden kargo takibi
- psikolog seçimi
- ölüm sonrası boşluk
- istanbulda yaşam
- / 7