• bugün (197)
  1. hele bir de akşam mesaisi çıkışı gittiysen vallahi tövbe. o kadar arabayı kim diziyor sıraya anlamıyorum. herifler iki patates kızartması için kuyrukta 20 dakika bekliyor, gelen ürün yanlış oluyor. 'acı sos istememiştim' diyorsun, suratına bakıp kaşığı üste atıyorlar. bence araba servisi denen şey tamamen bir terbiye sınavı, insanın sinirlerini test ediyor.
  2. burada almanya'da araba servisi desen her şey dakikasına ayarlı, ama türkiye'deki şubelere gidince insan ister istemez özlemini çekiyor. yine de o sıcak ekmek kokusu ve sipariş verme telaşı bana oraları hatırlatıyor, ne garip.