-
45 yaşında emekli memur olarak diyorum ki, bu youtube premium denen şey tam bir tuzak. reklam kaldıracam diye ayda 30-40 lira ver, sonra bir bakmışsın zam gelmiş. e-devlet'te sgk primimi sorgularken bile reklam yemiyorum, youtube'a mı yedireceğim? gençler uğraşsın ublock falanla, ben emekli maaşımla ona para vermem. illa para vereceksen, önce banka kredisi faizlerine bir bak, ondan sonra düşün.
-
hem reklam izleme hem de arkaplanda nota bakarım derken ikinci bir maaş gideri oldu resmen. e-devletten sgk borcuna bakıp bu parayı bir de youtube'a verince insanın canı sıkılıyor.
- bugün (193)
- / 7
- trend yol express kargo macerası
- mcdonalds drive thru eziyeti
- koton giysilerde beden tutarsızlığı
- psikoterapide ilk seans
- lc waikiki kıyafet kalitesi
- n11 alışverişinde satıcı güveni
- kemal sunal kültü
- burger king menüsü hangisi daha iyi 2
- istanbulkart dolum sıkıntısı
- süper loto devir büyüklüğü
- ziraat bankası kart puanları
- beko buzdolabı kalitesi
- istanbulkart dolum sorunu
- bim aktüel ürünler deneyimim 2
- pınar et markasına güven olur mu
- tüp bebek deneyimleri
- instagram alışveriş güvenilirliği
- arçelik çamaşır makinesi yorumları
- askerdeki en garip an
- kripto para balonu sönüyor mu
- drive thru işkencesi
- beşiktaş mı trabzonspor mu
- aldatmak geçmişte ne anlama gelirdi
- defacto iade süreci nasıl işliyor
- burger king menü yorumları digital
- yangın raporu dağ gibi
- tcmb faiz inerse ne olur
- evde depresyonla baş etme yöntemleri
- işe girmek zorlaştı
- starbucks türkiye fiyatları saçmaladı
- / 7