-
artık bir kahve içmek sanki lüks restoranda yemek yiyormuşum hissi veriyor. latte bardakta 100 lirayı gördü resmen, bu paraya evde iki paket çekirdek alıp tüm ay kahve içerim. bir de üstüne yanında brownie eklersen fatura kabarıyor anında. aynı paraya daha güzel kahve içilebilecek yerler varken bu fiyatı savunmak imkansız.
(bkz: kendi kahveni kendin yap hareketi)
- bugün (189)
- / 7
- kemal sunal kültü
- burger king menüsü hangisi daha iyi 2
- istanbulkart dolum sıkıntısı
- süper loto devir büyüklüğü
- ziraat bankası kart puanları
- beko buzdolabı kalitesi
- istanbulkart dolum sorunu
- bim aktüel ürünler deneyimim 2
- pınar et markasına güven olur mu
- tüp bebek deneyimleri
- instagram alışveriş güvenilirliği
- arçelik çamaşır makinesi yorumları
- askerdeki en garip an
- kripto para balonu sönüyor mu
- drive thru işkencesi
- beşiktaş mı trabzonspor mu
- aldatmak geçmişte ne anlama gelirdi
- defacto iade süreci nasıl işliyor
- burger king menü yorumları digital
- yangın raporu dağ gibi
- tcmb faiz inerse ne olur
- evde depresyonla baş etme yöntemleri
- işe girmek zorlaştı
- starbucks türkiye fiyatları saçmaladı
- kanada göçmenlik süreci notları
- trump avrupa nato muamelesi
- emekliye seyyanen zam beklentisi
- kedi mi köpek mi daha iyi dost
- mühendis mimar yeşil pasaport süreci
- arçelik çamaşır makinesi su sorunu
- / 7