• bugün (189)
1 entry daha
  1. eskişehirli emekli memur olarak derim ki, kanada vizesi için istenen evrakların sayısı e-devlet şifresini unutmaktan beter. her şeyi eksiksiz sunuyorsunuz, yine de sizi bir dosya numarasıyla iki yıl oyalıyorlar, tıpkı sgk'nın 'hazır olunca ararız' demesi gibi. neticede sabreden kişi haklı çıkıyor ama süreç adeta bir bürokrasi dalgası.